Vivo ticari bir firma olarak faaliyete başladı.
Medikal sektörde edinilen temiz alan üretim deneyimleri ve uluslararası tedarik zincirlerine erişim imkanlarını da kullanarak yine aynı sektörde "uzman ambalaj tedarikçisi" oluşturmak amacıyla Alper B.Çarkacı tarafından 31.12.2002 tarihinde bir dış ticaret firması olarak kurulmuştur.
Üretim Faaliyetine başlandı.
Ticari faaliyetini devam ettiren, yeni ortaklık yapısı ile uzmanlık ve sermaye gücünü artıran Vivo, Esenyurt-İstanbul adresinde oluşturduğu üretim altyapısı ile de Medikal ve Gıda sektörlerinin ihtiyaç duyduğu kalite ve sistem sertifikasyonuna haiz bir yapıda, buna uygun fiziksel şartlara sahip kontrollü bir alanda esnek ambalaj malzemeleri konvertasyonuna başladı. Baskı ve kesim hatlarını devreye alarak ithalatını sürdürdüğü medikal kağıt, blister alüminyum folyo ve polimer filmlerin nihai kullanıcı taleplerine uygun şekilde işlenerek tedarik edilmesine başlandı.
Üretim Gamını ve Pazar Erişimini Genişletti.
Sürdürmekte olduğu Medikal sektör ağırlıklı tedarik yapısını genişletilen insan kaynağı ve yeni tedarik kanalları ile Gıda ve Gıda takviyeleri alanlarına da yayarak hem eriştiği müşteri sayısını hem de üretim gamındaki ürün çeşidi artırarak faaliyetlerine devam etti.
Yeniden Yapılanma
Faaliyet gösterdiği pazar segmentleri içerisinde katma değer ve süreklilik açısından daha değerli bulunan segmentler üzerinde yoğunlaşılarak bu alanlardaki müşteri portföyüne daha yüksek değer sunulabilecek bir yeniden yapılanma sürecine girildi, böylelikle hem firma içi süreçlerin geliştirilmesini ve verimliliğini, hem de pazara sunulan ürün ve hizmet kalitesini artıracak yeni bir yönetim anlayışına geçildi. Bu doğrultuda belirlenen hedef segmentlerin ihtiyaçlarını daha esnek karşılayabilmek ve firma içi süreçlerle yaratılan katma değeri artırabilmek adına yeni makine/techizat yatırımları yapılarak devreye alındı.
Sağlam Zeminde Büyüme
Yürütülen yeniden yapılanma süreçlerinin bir parçası ve realize edilen fazlarının da desteklediği sonuçlardan biri olarak ; ulaşılan pazar çeşitliliğinin artırılması ile yurtiçi ve ihracat satış oranlarının geliştirilmesi hedefi doğrultusunda ihracat faaliyetlerine de ağırlık verilerek %10 ile başlayan gerçekleşme, 3 yıl içerisinde toplam ciroda %30 hedefine doğru başarıyla ilerlemektedir.
Vivo, 5 yıllık bir süreç içerisinde üretim süreçlerinin kendi içinde entegre edildiği bir yapıda ve müşterilerine ürünleri ile bütünleşik hizmetler sunan bir değer ortağı şeklinde, yarattığı katma değerin %50'sini ihracat ile gerçekleştirme hedefinde azimle ilerlemektedir.